Animatoren 2026

Heyhey, ik ben Eva Dessein. Ik ben 17 jaar. Mijn hobby is ksa, daar geef ik al 1 jaar leiding aan de kabouters. Op school doe ik de richting Opvoeding en Begeleiding. Ik ben al 4 jaar animator geweest op het speelplein en doe daar met plezier nog een 5e jaar bij. Ik zie deze zomer alvast helemaal zitten! Jullie ook? Tot dan!

Hallo, Ik ben Ine De Baene. Ik ben 15 jaar en zit in het 3de middelbaar. Mijn hobby’s zijn turnen en KSA en ik ben graag creatief bezig. Het is mijn eerste jaar op het speelplein maar ik heb er heel veel zin in!

Hoi Liene Sweertvaegher hier. Ik ben 15 jaar, ik ga naar het vierde middelbaar. Ik volg zorg en welzijn in Poperinge. Op zaterdag ga ik naar het keurturnen en ga ik ook naar de ksa. Ik wil samen met jullie een mooie zomer van maken op het speelplein !! Groetjess

Hey,
Ik ben Linde Pannecoucke en ben 15 jaar. Ik zit in het derde middelbaar op Lodewijk Makeblijdecollege in Poperinge en volg Natuurwetenschappen. Mijn hobby is textiel en daarnaast ben ik ook lid van Chiro Abele. Het is mijn eerste jaar als animator van het speelplein. Ik heb er alvast zin in om samen spelletjes te spelen en veel plezier te maken deze zomer!
Tot binnenkort!

hallo , ik ben Miley ik ben 15 jaar en volg op school zorg en welzijn. Als hobby ben ik graag bezig met paarden en met diertjes, dat doe ik meestal in het weekend. Ik hou er van om met kindjes bezig te zijn en mijn tijd door te brengen met hun. Ik kijk er heel hard naar uit om deze zomer kindjes heel blij te maken en om spelletjes met hun te spelen. Groetjes Miley

Hey!
Ik ben Nore Recour. Ik ben 19 jaar en zit in mijn tweede jaar hoger onderwijs. Ik studeer leerkracht lager onderwijs aan de Arteveldehogeschool in Gent. Mijn hobby’s zijn zwemmen en lopen. Daarnaast geef ik ook al vier jaar leiding in de KSA van Watou waarvan dit jaar ook mijn tweede jaar als hoofdleiding. Het is ondertussen mijn achtsje jaar als animator in het speelplein en kijk er alvast naar uit om er ook deze zomer een leuke zomer van te maken!
Tot dan!